tirsdag den 2. april 2013

Solen

- Så var den der, Solen, den længe ventede gæst....

Af med alle slags briller & lad solens stråler skinne i dine øjne. Af med varme trøjer & lad solen varme din hud. Solen er din ven & fylder alle de hungrende D-vitamin reserver op igen efter den lange vinter.

Vær ikke sol-forskrækket, men omgåes solen med omtanke, så er det ikke nødvendigt med duftende, dyre solcreme, der er tilsat kemiske stoffer, for at lukke strålerne ude.

Jeg bruger økologisk mandelolie, når jeg soler. Jeg tror nemlig, at hudkræft opstår, hvis der er ubalance i kroppen, som bla.a kan skyldes alle de kemiske stoffer, vi bruger både udvortes & indvortes.

Men uanset hvad vi tror på hver især, kan vi nok blive enige om, at det er en helt fantastisk tid, der ligger foran os.

Med disse ord & en god energi, vil jeg dele mine stemnings-billeder med dig.

Kom forår du er ventet....

  








Ingen kommentarer:

Send en kommentar